کالای خواب آیسا نوین فارس

کالای خواب آیسا نوین فارس

تولید کننده لوازم خواب و حمام در استان فارس

تشک طبی فنری؟!

تشک طبی فنری که همانطور که از نامش پیدا است، از ترکیب لایه‌هایی از فنر در بین لایه‌های فوم تشکیل شده است. به همین جهت، انعطاف‌پذیری بیشتری دارد. اگر بخواهیم به فرق تشک طبی با طبی فنری اشاره کنیم، می‌توان خاصیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیر بودن آن را معیار خوبی برای خرید قرار داد. اما، این تشک‌ها صرفا برای آدم‌هایی که به لحاظ مفاصل و ستون فقرات مشکلی ندارند مناسب است. به این صورت که در کنار حفظ تعادل و پشتیبانی از ستون فقرات، حسی راحت را برای شما ایجاد می‌کنند.

 می‌توانید از تشک‌های طبی فنری با روکشی از رنگ‌های اصیل ایرانی استفاده کرده و دکوراسیون اتاق خواب ایرانی زیبا و شیکی برای خود درست کنید که با سایر قسمت‌های خانه ست شود. به این شیوه خوابی خوب را تجربه خواهید کرد و بعد از خواب احساس کوفتگی و خستگی نمی‌کنید.بنابراین، برای اینکه تشخیص دهید که تشک طبی بهتره یا طبی فنری باید به میزان سلامتی بدن خود توجه کنید. اگر به لحاظ جسمانی آناتومی بدن شما سالم است، بهترین گزینه تشک طبی فنری است. این تشک در عین سفت و سخت بودن، بسیار منعطف است و متناسب با جسم وزن شما شکل می‌گیرد و در ابعاد و وزن‌های مختلفی ساخته شده است.

به طور مثال، اگر نمی‌دانید برای یک  اتاق خواب سه تخته خرید تشک طبی بهتر است یا تشک طبی فنری باید ابتدا به سن افراد توجه کنید. سپس، در صورت سلامت جسمانی، بهتر است برای هر سه تخت موجود در فضای اتاق از تشک طبی فنری استفاده کنید